arcuèlh

dimecres, de març 08, 2017

la jacobiniá es ontologica a l'estructura

Anuèch recebi un bona entencion de la SNCF Marketing ; me plegui sul pic a injoncion jacobina, vau crear mon alèrta en Jacobiniá intensiva, coma i a una agricultura FNSEA intensiva.

La jacobiniá a mestièr de la LGV e del TGV per sobreviure, far sobreviure l'amotlonament parisenc, e sa logistica mortala, anti-umanista. E me fa dòl de veire qu'emplegan un animal amenaçat per se valorizar. Car ambe la logistica aquela, avèm una potinga que lo jacobinisme imposa als CR de Bordèu e Tolosa, e qu'assegura a París de regnar ; de quina manièra ?

1 / l'administracion francesa podrà aital viatjar mai aviat, e la santa representacion senatoriala e deputacionala ne podrà aprofieichar, las estacadas parlamentàrias (ben pagadas) tanben...
2 / los quadres de las entrepresas en regions podràn venir aviat a La Défense pensar parisenc e per imposar los òrdres en regions, mai aviat, lo lendoman maitin.
3 / lo torista parisenc (afèrta de bon mercat majoritariament de París / enlà ) podrà fugir de las particulas parisencas tot en trabalhar de temps en temps entre diluns 14 e divendres 15h pel centralisme logistic.
4 / lo torista parisenc o internacional serà content de veire a l'estacion terminala i son TERs que lo finançament es pas de l'Estat, ni de Veolia, ni del centralisme jacobin. La SNCF es grandament incapable de ne fa la gestion normala, sobretot quora son pensats a Paris. Mas los elegits jacobins en regions occitanas son incapables de crear las entrepresas de servicis publics (tipe TISSEO a Tolosa) per ne garantir la sobrevida.

E tot aquò, de la logistica en estela, sempre lo paga la fiscalitat dels ciutadans en regions sotmetudas, e la vergonha arriba quand la decentralizacion de Bordèu o Tolosa pensa que li serà favorabla, e que paga tanben. Quitament las taxas sus la gasolina autrejada a pichona dòsi, es orientada per lei, dins los projectes logistic parisenc (la moneda aquela ajudarà una entrepresa centralista parisenca, installada sul mercat-Estat-nacion per paponejar coma multinacionala, dempuèi La Défense, Veolia). E aiçò es estat votat per la partidocracia jacobina, partidocracia jacobina que refusa la concurréncia dins las campanhas electoralas (800 signaturas impossiblas d'obténer).

La linha LGV es finançada per un montatge ambe Veolia, car l'Estat es incapable d'aver pron de finançament pròpri vist qu'es incapable de se reformar, al centre parisenc e prefectoral (sembla que lo nombre de prefectes es subrechifrat ?!?!? pel Guit Encadenat), e non pas dins la decentralizacion coma l'indica la partidocracia de la casta que nos presenta candidats (presidencialas 2017) de totas las colors MLP, FF, EM, JLM .... 

L'alèrta s'acaba aquí, es corta, e ai aital resolgut lo problèma de la SNCF que nos demanda de crear alèrtas.

E mon punt final serà :